برگزاری نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و با محوریت جشنواره فرهنگی و هنری مستوره در دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای استان قم
برگزاری نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و با محوریت جشنواره فرهنگی و هنری مستوره در دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای استان قم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای استان قم، در روز شنبه 16 دی ماه 1402 نشست خبری با محوریت معرفی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای استان قم و معرفی جشنواره فرهنگی و هنری مستوره در این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست دکتر فاضلی، رئیس دانشگاه ضمن تسلیت شهادت هموطنان عزیزمان در شهر کرمان و خیر مقدم خدمت اصحاب رسانه ایشان را فرماندهان جنگ نرم دانسته و به نقش مهم  رسانه در تحول و الگوسازی و جهت‌دهی جامعه اشاره کرد.

دکتر فاضلی عنوان کرد: در این دانشگاه 3100 دانشجو در قالب 19 رشته در دو آموزشکده دختران و پسران مشغول به تحصیل هستند.
ایشان تاکید کرد: از مزایای دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای تک جنسیتی بودن می باشد که باعث ایجاد امنیت آموزشی بیشتر شده است.

وی در خصوص نقش آفرینی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای در تحقق نسل چهارم دانشگاه افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای بزرگترین سازه مهارتی دولتی در کشور می‌باشد که با تربیت تکنسین های متعهد و متخصص فاصله فارغ التحصیلی و اشتغال را  از بین می‌برد و به کاهش دغدغه اشتغال در جامعه کمک می کند.
در این راستا ایشان ادامه داد: دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای با رایزنی با صنایع به سمت تامین نیروی مورد نیاز و ایجاد رشته های مورد نیاز صنایع در حرکت است.

دکتر فاضلی در خصوص نقش این دانشگاه در حوزه فرهنگ به دو رویداد جشنواره فرهنگی و هنری مستوره و دوخت روپوش مضجع شریف علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) توسط دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: به امید خدا روپوش مضجع شریف علی ابن موسی الرضا (ع) در سالروز میلاد این امام عزیز تقدیم آستان قدس رضوی خواهد شد.

دکتر فاضلی در خصوص جشنواره مستوره عنوان کرد:
به منظور الگو سازی برای جوانان و معرفی هرچه بهتر شخصیت حضرت معصومه (س) به عنوان الگوی دختران عالم، جشنواره فرهنگی و هنری مستوره با محوریت عفاف و حجاب، معرفی شخصیت حضرت معصومه (س) و گردشگری مذهبی در سطح کشوری هم زمان با سالروز ورود حضرت معصومه به شهر قم آغاز به کار نموده که تا کنون 122 اثر به این جشنواره ارسال شده است.


یک شنبه 17 دی 1402 (8 ماه قبل )
سایت جشنواره فرهنگی هنری مستوره
بازدید امروز
177
بازدید دیروز
171
بازدید کل
124,141