رقابت طراحان برتر مد و لباس، در اولین پیش رویداد جشنواره ملی فرهنگی و هنری مستوره
رقابت طراحان برتر مد و لباس، در اولین پیش رویداد جشنواره ملی فرهنگی و هنری مستوره

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای استان قم، پنج شنبه شب ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ در اولین پیش رویداد جشنواره ملی فرهنگی و هنری مستوره، طراحان مد و لباس برتر استان در فضایی صمیمی به رقابت پرداختند.

این رقابت صمیمانه با حمایت رویداد مد و لباس و با حضور دکتر فاضلی رئیس دانشگاه، آقای دکتر لطفی دبیر کارگروه مد و لباس کشور، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی مشاور فرهنگی استاندار، خانم دکتر عبداللهی مشاور امور بانوان و خانواده استاندار، حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی مدیرکل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و آقای دکتر نجفی دبیر جشنواره مد و لباس فردخت برگزار شد.

در این مراسم دکتر فاضلی عنوان کرد: دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای در راستای تحقق اهداف آموزشی و مهارت‌آموزی با ماموریت دانشگاه نسل چهارم حرکت می کند.

وی تاکید کرد در مرحله نسل چهارم، دانشگاه ها سهامداران اصلی رشد اقتصادی و توسعه پایدار هستند و بر اساس نیازهای جامعه و صنعت حرکت می‌کنند.

در ادامه ایشان افزود؛ جشنواره فرهنگی هنری مستوره نیز در همین راستا بزرگترین رویداد فرهنگی هنری با رویکرد توانمندسازی است که بدنبال گسترش زیست عفیفانه بر پایه هنر و مهارت حول محور شخصیت شناسی حضرت فاطمه معصومه (س) و معرفی ایشان به نسل جوان دانشجو می‌باشد.

خانم درویش زاده، رئیس کارگروه مد و لباس جشنواره مستوره و رئیس انجمن طراحان مد و لباس استان از اهداف برگزاری این رقابت، مشارکت بیشتر طراحان مد و لباس در این جشنواره را عنوان کرد.

شایان ذکر است به درخواست شرکت کنندگان، مهلت شرکت در جشنواره تا ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

در پایان با اهدای جوایزی از نفرات برتر این رقابت تقدیر به عمل آمد.


پنج شنبه 24 اسفند 1402 (6 ماه قبل )
سایت جشنواره فرهنگی هنری مستوره
بازدید امروز
70
بازدید دیروز
171
بازدید کل
124,034